Var tog mitt hår vägen ???

Har nog aldrig blivit missnöjd när jag har varit hos frisören men igår kan jag meddela att jag blev väldigt förtvivlad. Fick ett infall att jag skulle fräscha till mina toppar lite och gick då in på frisörcenter vid domkyrkan. Fick redan en dålig vibb av frisören jag fick när hon hämtade mig och när hon klippte mig kändes det som att hon hastade igenom håret. När hon var färdig efter ca 25 min och jag kände igenom håret  kändes det väldigt tunt. Dum som man är säger man "ja det blir bra" men å andra sidan vad ska man säga skadan är ju redan sked. Så nu känns det som att jag har en råttsvans till tofs, hemskt. Jag vill ha hårförlängning nuuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0