Sthlm i mitt hjärta

Ååå så skönt att de är måndag (ironisk) hade hellre sett att det fortfarande var helg och jag var kvar i Sthlm. Gillar Sthlm mer och mer frö varje gång jag är på besök. Skulle absolut kunna tänka mig att bo där.

Efter den 5 timmars låånga tågresa kom jag äntligen fram till den stora staden och tog mig ut mot Bromma. Det andra tjejerna hade inte anlänt än det tog lite vist längre tid att hitta rätt till Linn än dem trott. När dem väl anlänt blev det mat, vin och massor med skvaller att ta igen. Lördag, på schemat stod shopping på Söder, fika, fördrink på stan, sushi och såklart party. Blev en mycket lyckad dag/kväll vilket man kände av igår. Men Linn (och Tobbe såklart som stod ut med att ha en lgh som blev uppånervänd av 6 tjejer) ska ha ett stor tack för helgen som hon anordnade

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0