oxveckor tills nästa ledihet!

Oj nu var det länge sedan jag uppdaterade här. Vi har nytt år som innebär nya möjligheter. Har inga större förväntningar på 2011 bättre att förvänta sig de minst och sedan bli överraskad om det skulle bli bättre. Känns lite tungt då jag redan har börjat längta till våren och vet att den värsta tiden är framför oss. Långt tills nästa längre ledighet dessutom (v 16 påsk). Men det är bara att bita i de sura äpplet och kämpa på.

Nu har jag i alla fall fått tillbaka motivation till träningen igen och har bestämt mig för att komma i toppform. Målet för i år får bli tjejmilen i Stockholm som är i september. Så jag har god tid på mig att komma Iform. Sist när jag sprang Iformloppet som är 1 mil, sprang jag på lite mer än 1 timme så målet för tjejmilen får bli under timmen. Vilket jag tror att jag kommer att lyckas med.

Tänkte även försöka planera in en helg att åka till Stockholm för att hälsa på Linn så snart som möjligt. Om man planerar in saker att hitta på så kanske det inte bli lika drygt tills våren är här. Så vad ska man mer hitta på för att fördriva tiden till dess??


XoXo Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0