Tjejhelg i Sthlm bokad

Nu är biljetten bokad upp till Stockholm den 28 jan då tjejerna från Kalmar och jag ska besöka Linn för en helg med förhoppningsvis mycket skoj. Ska bli så jädra kul.
Som den planerare jag är sitter jag nu och kollar efter roliga butiker att besöka har redan hittat en som jag vet att Linn kommer att gilla om hon inte redan varit där dvs. Hoppas även det blir lite trevligt barhäng på något mysigt ställe. Kommer såklart att ta med mig kikaren (har iofs med mig den överallt). 

Nu i helgen blir det bara att ta de lugnt hemma och då spara lite pengar som jag kan bränna i Sthlm istället. Får även spara mig tills nästa helg då jag ska på tjejkväll hos Liselott då jag hoppas att det blir utgång i stan oxå. Var ett tag sedan jag var ute känns de som. Så nu laddar jag inför det två nästkommande helgerna med spänning.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0