Back to the 80 ths

På lördag ska jag på ännu en av Andreas Kents anordnade tema fester och temat för denna gången är 80-tal. Det var ju året då dem bästa föddes och modet verkligen var urläckert (ironisk ang. modet). Har själv inget minne av vad jag hade på mig eftersom jag var ganska liten. Men kommer ihåg "buggakjolen" som jag kallade den. En kjol som var ganska kort och stod rätt ut när man snurrade. Givetvis hade det varit kul om jag hittade en sådan kjol för mina sådana kjolar kommer jag nog inte i. Ska i alla fall ut och leta outfit på stan idag hade jag tänkt får se vad jag lyckas hitta. Blir en tur till Myrorna på Järntorget där finns det ett stort utbud av kläder gäller bara att sortera ut karamellerna. På tal om seconhandprylar som jag verkligen älskar att fynda så gjorde jag två fynd i lördags. En söt lite pigtittare som måste målas om, ett kryddställ med glasflaskor och en liten glasflaska. Min pappa tycket att allt bara var skit men han förstår sig inte på charmen med det.

 
 
Known from tv och 70-tals fester som Andreas anordnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0