Pirrig onsdag!

Klarblå himmel och solen skiner, underbart. Nästan så att man tror att våren är på väg. Tror jag ska ta mig en liten promenad på lunchen om solen fortfarande behagar att vara framme.  För er vetskap så ska jag ikväll på en "spännande" fika... berättar inte så mycket mer än att det ska bli spännande och att jag är lite nervös. Tror ni fattar. Till helgen ska jag åka hem till Småland och ha en riktig "kraftsamlarhelg". Ska bli otroligt skönt att BARA ta det lugnt, äta gott och rå om mig själv. Kommer definitivt att bänka mig framför melodifestivalen med massor av onyttigheter, tycker jag kan vara värde de.


Idag skulle det passa perfekt att köpa sig en buket färgglada tulpaner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0