Fullspäckad november!

Skit oxå det var ju Take that som kanske skulle komma till Ullevi i sommar. Dem skiter jag ju i. Missuppfattade de hela.

Nu är det redan november snart och november månad brukar vara en månad då jag har mycket planerat. Det har jag även detta år om inte mer. Pappa fyller år 1 november så då ska jag fira honom blir nog att jag åker hem nästa helg då det även är fars dag. Helgen där på den 13 nov ska jag på maskerad med temat känd från tv. Har inte bestämt mig riktigt vad jag ska klä ut mig till än. Helgen efter de kommer den stora dagen nämligen min 25 års dag då jag kommer befinna mig i Småland. Ser framemot att bli uppvaktad med frukost på sängen. Sen helgen efter de ska jag fira här hemma i Göteborg med pary som jag hoppas på ska bli lyckat. Denna helgen är inget bestämt än men blir nog myskväll med Anna-karin vilket var väldigt länge sedan sist vi hade. Det var november månad för min del, fylld av roliga saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0